Monday 23 July 2012

SECOND HAND U SLONA, ČESKÉ BUDĚJOVICE


V tomto secondhandu jsem udělala svůj nejvýhodnější nákup. Dva svetry, rolák, kožená kabelka, šátek, rukavice a to celkem za 135 korun. Věci jsou na váhu. Když jsem tu byla naposled, stál 1 kg 150 korun. To je oproti jiným secondhandům, kde se ceny pohybují okolo 100 za kus skvělá cena. Jen musím dodat, že ani přesto se nevyplatí zde kupovat těžší věci, především džínovinu nebo kabáty.

UPOZORNĚNÍ: Spoustu krámů, většina nepoužitelná. Musíte dlouho hledat, než vůbec něco najdete. Ale kyž už to najdete, tak je opravdu za levno a bývají to zajímavé kousky. Vyhradtě si alespoň 2 hodiny, chcete-li něco vyštrachat.

Ve velké hale najdete od bruslí přes plyšáky, dětské oblečení až po kabelky a boty. Doslova mi spadla čelist, když jsem tam vlezla. Docela mě zaujal stůl plný kabelek, kde jsem po dlouhém hrabaní a přehazování našla i jednu krásnou starou koženou. Stála mě 10 korun. Také mě překvapilo, kolik svetrů bylo v dobrém stavu, rovněž košile a halenky. Ve dvou velkých koších jsem našla plno pěkných šátků, všechny za 15 korun, vyjímka která není na váhu. Také bych  doporučila jít sem koupit oblečení na látku. Pár věcí už jsem si ušila a z některých kusů se výborně tvoří.

Kde: Second hand se nachází v Novém Vrátě, což je z centra docela daleko. Sice jsem to jednou šla i pěšky, ale nebylo to nic příjemného, takže radši jeďte městskou 1.

Podtrženo sečteno: Najdete tu opravdu všechno, ale chce to vyhradit si dost času, protže věšáky jsou dost nepřehledné. Překvapilo mě, že věci měly minimum kazů (alespoň ty na které jsem narazila). Spíš než s kazy jsou věci zastaralé, některé skoro do muzea.

webové stránky jsou tady

3 comments:

  1. I've been browsing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all site owners and bloggers made good content as you did, the web will be a lot more useful than ever before.

    My blog: ミュウミュウ

    ReplyDelete
  2. @Anonymous: That's cool! :D The first Japanese person who speaks Czech! haha... :D

    ReplyDelete
  3. Tak já tedy nevím, moc neznám ty fyzické second handy, ale třeba tady v tomto jsem si nedávno v dámském oddělení nakoupila nové kabáty a bundy na zimu a prakticky za pakatel :-D A to já si ráda užívám, sedět doma a objednávat a nikam nechodit :-D

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥