Friday 22 March 2013

Friday rainbow

Dnešní ráno bylo nádherné a potěšující. Zpívali ptáci, a při pohledu z okna mi úsměv na tváři vykouzlily krokusy, odvážně si razící cestu zbytkem sněhu. Že by si příroda konečně dala říct, a zima už končila? 
Dnes jsem na sobě měla denimovou košile, po které jsem už dlouho toužila, ale stále nemohla v sekáči žádnou objevit, no a šest stovek mi přišlo prostě moc. Nakonec jsem ke svému překvapení našla jednu starou doma. Takzvanou zahradní, takže byla i autenticky ošoupaná. K tomu svoje milované černé kalhoty a boty jsou, pozor překvapení, zase ze sekáče. Kožené a neuvěřitelně pohodlné. Nemůžu uvěřit, že stály jen 120 korun. Náhrdelník zde.





košile - stará, kalhoty - M&S, svetr - H&M, náhrdelní - DIY, náramky - DIY, parka - sekáč, botky - sekáč

3 comments:

Thanks for your comment ♥