Wednesday 27 March 2013

Secondhand trip

Opravdu jsem se těšila na nějakou větší sekáčovou výpravu. A konečně jsem se dočkala. Počasí nám sice moc nepřálo protože vytrvale sněžilo. S Míšou jsme se sešly na nádraží a městskou vyrazily do sekáče u slona. Nejdřív jsem si vzaly dohromady jen jeden malý košíček, ale pak jsme ho radši vyměnily za nákupní vozík a házely tam vše, co nás zaujalo. Pak následovalo velké zkoušení a nelehký výběr. Našly jsme spoustu šílených kusů, nad kterými jsme jen kroutily hlavou. A samozřejmě se to neobešlo bez zkoušení a smíchu. Odpoledne jsme si užily a myslím, že i úlovek byl skvělý.
Po zvážení jsem dospěla k názoru, že by bylo rozumné to trochu zredukovat. Cestou jsem ale ještě pár věcí přihodila. :-)

Jestli hádáte, že ta levá taška je moje, tak máte pravdu. Celkem 2,5 kila.

A teď k outfitu. Tohle skvělé květované tričko jsem ulovila v sekáči minulý týden za 40 korun. Sukně je ze slev z HM a svetr z Lindexu. A vážně mi nebylo teplo, všude bylo plno sněhu.


3 comments:

  1. Sadly i don't understand nothing from this blog, but i will follow couse i like these diy that you have (and there is no need in English) :D
    Follow back, please! xx

    http://madeinlatvija.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Páni kde je takový sekáč?? taky bych zašla :D

    jinak budu moc ráda, když se koukneš na náš blog, kde právě probíhá i giveaway )): http://dienosaur.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. v českých budějovicí, nové vráto. sekáč u slona

      Delete

Thanks for your comment ♥