Wednesday 26 September 2012

Flohmarkt in Hamburk

Hned druhý den, po mém příjezdu do severního Německa mě moje náhradní rodina vzala do Hamburku, konkrétně do čtvrtě Schance. Kde byla obzvláště vysoká koncentrace různých divných lidí. Neviděla jsem jediný neposprejovaný dům. Na jednom z náměstí stály plastové bedny s různými rostlinami, byla to zahrada pro chudé a pro bezdomovce, kterých tu byla taky spousta. Zrovna v téhle čtvrti, kde tolik lidí nemělo střechu nad hlavou byly ulice plné designových obchodů, drahých restaurací a kaváren. Po chvíli chození různými uličkami jsme natrefili na blešák. Sice jsem párkrát na blešáku u nás byla, ale tam prodávalo jen pár lidí. Tady se různé stolečky s harampádím deky a stojany táhly přes spoustu ulic. Bohužel jsme se sem dostali až v šest večer, takže někteří už začali balit a jiní měli zabaleno, ale přesto jsem našla několik zajímavých věcí.

Jako první jsem natrefila na stoleček se šperky, kde jsem si nakonec po dlouhém váhání vybrala brož a jedny opravdu zajímavé náušnice. Slečna, která mi věci prodávala byla velmi hovorná, takže jsem si ještě procvičila němčinu, a asi jsem se jí zdála sympatická, protože mi dala ještě růženínový náramek zadarmo.



Další dny jsem ještě v Hamburku nakoupila spoustu různých náhrdelníků. A nejlepší bylo, že 3 stály 5 euro a jsou opravdu dlouhé a mají více šňůr. Prostě skvělá koupě.




A nakonec jsem v H&M koupila ještě spoustu zlatých náramků




1 comment:

Thanks for your comment ♥