Sunday 29 July 2012

DIY Bird tree

Dlouho jsem toužila po nástěnné dekoraci a protože byly všechny příliš barevné nebo kýčovité/malé/velké/ drahé... vyrobila jsem si ji sama. A podle svého. Po roce a půl drží stále dobře, a nevybledla.



Budete potřebovat:

  • černou samolepící folii, nejlépe matnou - zkuste zajít do někam, kde dělají kroužkovou vazbu, tisk apod. mívají i folie, nebo zkuste výtvarné potřeby. A když ani tam neseženete, internet to jistí. Spotřeba není nijak velká.
  • tužku, gumu a nůžky
Postup
  1. Důkladně si rozmyslete, jak velká má dekorace být.
  2. Zezadu si na folii rozkreslete ptáky. Pozor, na zdi pak budou obráceně, než jste je kreslili!
  3. Vystřihněte ptáky. Pokud nebudete mít dekoraci úplně zblízka na očích, můžete ptáky vystřihnout bet nožek, a ty pak udělat ze zbytků a přilepit potom. Není to vidět. Moje větev je ze spousty kousků.
  4. Z toho, co vám zbylo kolem ptáků vystřihněte větev. Také není z jednoho kusu.
  5. při lepení každý kousek důkladně uhlaďte, aby vám nikde nezůstaly vzduchové bubliny.
  6. Buďte kreativní, nemusí to být jen na zdi. Já jsem si udělala ještě jednu s hnízdem na dveře.


Nalepte si další kam jen budete chtít. 

7 comments:

  1. Wow! To je bomba, perfektní....

    ReplyDelete
  2. Moc pěkný nápad

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    ReplyDelete
  3. Vyzerá to veľmi pekne! Len škoda že moja matka by ma zato "odstrelila"... :/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje maminka mě pochválila, jak se jí to líbí :D

      Delete

Thanks for your comment ♥