Monday 23 July 2012

SECONDHAND V BŘEZANOVĚ ULICI, TŘEBOŇ


Mezi třeboňskými sekáči je to ten z dražších, ale nemusíte trávit čas zbytečným hrabáním, protože je všechno pečlivě naskládané a urovnané. Oblečení je rovněž ve skvělé kvalitě. Žádné cuckaté svetry, žádná flekatá, či děravá trička, a jen málo věcí, které mají nemoderní střih. Našla jsem tu fůru pěkných triček, jaká můžete skoro stejná sehnat třeba v Pimkie, Orsay a podobně. A to jak jednobarevná, tak i s poměrně vkusným potiskem. Jsou bohužel, oproti jyným sekáčům docela drahá, většinou se pohybují od 75 do 110 korun. Dále nepřeberné množství letních topů, rovněž ve výborném stavu. Ale hlavně si nesmíte nechat ujít letní sukně a šaty. Jsou moc pěkné, a paní mi říkala, že ještě přijdou další, takže se rozhodně je na co těšit. Nezapomeňte se také podívat na šátky a pásky. 

Snad jediným nedostatkem je pouhá jedna zkoušecí kabinka, která na obvyklý nápor lidí nestačí, ale je v ní dobré světlo i dostatek místa. Stojí také mrknout po zdech na kloboučky.

3 comments:

  1. Skvělé recenze, škoda, že mám tyto prodejny trochu z ruky :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  2. a bylas taky v tom sekáči na Daskabátu? já tam byla jednou, když ho právě otevřeli a přišlo mi to tam ještě nedodělaný. spousta prázdnýho místa na věšácích, haldy nepřebranýho oblečení, co jim právě dovezli.... a to oblečení na věšácích mi přišlo docela nic moc. ale sehnala jsem tam jeden pěknej zachovalej cardigan.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo aha, pardón, už jsem tu našla recenzi :D

      Delete

Thanks for your comment ♥