Friday 20 July 2012

Trendy podzimu 2012



Sice máme stále ještě léto, ale návrháři již představili podzimní a zimní kolekce. Zde je stručné shrnutí, pár postřehů a detailů které se často objevovaly. Sama jsem byla zvědavá, o to víc, že je prakticky podzimní počasí a já už se nemůžu dočkat, čím budu pokračovat v přeplňování skříně.

Čekají nás:
Černá s námořnickou modří
Na můj vkus je to příliš smutné ale v kombinaci s kůží to rozhodně není fádní. Různé materiály tuto kombinaci okoření. Sama bych možná přidala jeden výrazně barevný prvek. Žluté boty / oranžové psaníčko...
Lanvin Fall 2012 Ready-to-Wear
Lanvin - style.com



DKNY Fall 2012 Ready-to-Wear
DKNY - style.com

Kůže
Použitá klasicky ale i neobvykle pouze na některých částech. Rukávy, volány, límce apod.

DKNY Fall 2012 Ready-to-Wear
DKNY - style.com
DKNY Fall 2012 Ready-to-Wear
DKNY - style.com
Jemné odstíny
Valentino Fall 2012 Ready-to-Wear
Valentino - style.com
Líbí se mi kombinace více podobných světlých barev. Ledová krása.
Christian Dior Fall 2012 Ready-to-Wear
Dior - style.com

Burgundská červeň a odstíny do fialova
Použitá jako základní barva, prakticky nová černá. A zase kombinovaná s kůží.
DKNY Fall 2012 Ready-to-Wear
DKNY - style.com

Gucci Fall 2012 Ready-to-Wear
Gucci - style.com

Zaujalo mě:
Romantická kolekce od Valentina
Pudrové barvy, krajky, podkolenky, řasení, výšivky, mašle...
Red Valentino Fall 2012 Ready-to-Wear
Valentino - style.com
Red Valentino Fall 2012 Ready-to-Wear
Valentino - style.com
Red Valentino Fall 2012 Ready-to-Wear
Valentino - style.com
 
Burberry - pásky s mašlí
Důkladně jsem prohlédla celou kolekci a objevily se téměř na každém dámském modelu. Krásně oživí těžké tmavé kombinace a zvýrazní pas. Opravdu mě to zaujalo obzvláště přes kabát. Dokázala bych si to představit na ten modro - černý outfit od DKNY. Určitě si takový pásek ušiju.
Burberry Prorsum Fall 2012 Ready-to-Wear
Burberry - style.com
Burberry Prorsum Fall 2012 Ready-to-Wear
Burberry - style.com

Burberry Prorsum Fall 2012 Ready-to-Wear
Burberry - style.com

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment ♥