Thursday 26 July 2012

New in (1)

Při mém posledním doplňování skříně jsem překvapivě nakupovala v HM a ne v sekáči. Konečně jsem si koupila sukni - elastickou rouru. No a když jsem myslela, že už mám všechno, v kabince jsem ještě objevila tyhle kraťásky s vysokým pasem, které byly zrovna náhodou ve slevě, takže jsem neváhala. Pak jsem se ještě nemohla rozhodnout mezi dvěma laky na nehty, tak jsem si pro jistotu koupila oba. No a ten deo-sprej prostě voněl tak hezky, že když už jsem byla u toho utrácení vzala jsem ho taky.




V kraťasech mě určitě brzo uvidíte.

1 comment:

  1. Ahoj, díky za adresu tvého nového blogu (psala si mi na kudrlinku, ale tam už nejsem, vrátila jsem se k původnímu blogu) :-) Jsem ráda, že pokračuješ, hned jsem si tě dala mezi oblíbené stránky ;-)

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥