Thursday 26 July 2012

Rosemary má děťátko

Asi před týdnem jsem viděla film Rosemary's baby. Už podruhé, a zase se mi moc líbil. I s mojí nepříliš dobrou angličtinou jsem mu docela rozuměla. Ale tentokrát jsem se zaměřila na oblečení. Miluju módu 60. let,  a také mě nejvíce inspiruje. Jsou to věci, které si dnes můžete normálně obléct. Moc se mi líbí oblečení Rosemary Woodhouse (Mia Farrow). Film se odehrává v roce 1965 v New Yorku. Mladý pár se přestěhuje do nového bytu, kde mají velmi vlezlé sousedy. Rosemary touží po dítěti... ale dostane se do pasti, všichni jsou proti ní... a dál se na to podívejte, protože nebudete litovat a jelikož je to horor, tak vám nechci vyzradit pointu.
(omlouvám se za kvalitu obrázků, ale líp to nešlo)
Modrý kabát je naprosto úžasný, společně se sladěnou šálou a čepicí s bambulí. Něco podobného jsem sháněla, bohužel neúspěšně, takže jsem skončila s obyčejným černým, ale kostkovanou šálu ještě nemám, takže se nejspíš vypravím do sekáče.




Tady  je vidět celý kabát a jednoduchá hnědá kabelka, která se mi moc líbí. Takhle byste mě klidně mohli potkat na ulici. Rosemary měla ještě sukni a hnědé kozačky bez podpatku.


V dalších scénách má Rosemary kabát s perlovými knoflíčky a stojáčkem. Ten bych si taky klidně vzala.

Na doma tmavomodrý rolák a dlouhá kostkovaná sukně, tu bych si taky uměla přestavit.

Bleděmodré proužkované šaty, mají rovný střih, a lodičkový výstřih, a daly by se i ušít. Spolu s tmavomodrým svetříkem je to dokonalé, jen bych vyměnila černé punčocháče za modré. Obuté má baleríny.

Krémové sáčko s šedými puntíky a bez límečku, samozřejmě s typicky velkými knoflíky. To bych si taky vzala. V některých sekáčích se dají sehnat podobná.

Rosmaryin nový účes, který jsem nosila loni v létě, je neuvěřitelně praktický, bohužel pouze do doby, než vám odroste. Pak se s ním nedá nic udělat. Po shlédnutí filmu jsem si říkala, že se tak nechám znovu ostříhat, ale po důkladnějším zvážení jsem se nakonec rozhodla, že raději ne.

Dále k trenčkotu. Je krásný, a moderní. Téměř ten samý jsem včera viděla v HM, myslím, že za 1000 korun. Měli ho ještě červený a tmavomodrý.

Volné šaty, které jsem si na podzim, v růžové barvě, koupila v sekáči. Nelíbil se mi na nich příliš volný sttřih, tak jsem je stáhla černým gumovým páskem, doplnila o černé punčocháče a černý rolák. Určitě časem přidám fotky. Jinak, na ušití jsou také velmi jednoduché.

Doufám, že jste zde našli nějakou inspiraci. Chtěla jsem ukázat, jak se vrací móda 60. let, a že se spousta věcí, třeba z půdy, dá zase nosit. Ve filmu je samozřejmě mnohem více různých outfitů, tak si udělejte malou módní exkurzi do minulosti.


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment ♥