Saturday 1 June 2013

DIY Galaxy deer t-shirt



Přiznávám, fascinace galaxy motivem mě stále ještě nepřešla. A protože teď stejně nemůžu chodit, využila jsem čas a udělala si radost tím, že jsem domácí tričko povýšila do nositelného stavu. Myšlenku jsem v hlavě nosila už od středy a když jsem v pátek přišla domů, s nadšením jsem se do toho vrhla. Stihla jsem jen savování, takže malováním jsem strávila kus dnešního dopoledne. 
Materiál
► čtvrtka a tiskárna, nůžky na nehty, izolepa
► černé tričko (já použila staré, kdybych to náhodou zkazila)
► savo a rozprašovač
► barvy na textil: černá, růžová, modrá, bílá kontura (to znamená, že je vidět i na černé)
► štětce, párátko

Postup
1. Na internetu jsem si našla šablonu. Najdete cokoliv, zkuste třeba animal silhouette, deer head silhouette, prostě jakékoli zvíře přeložené do angličtiny. Zvětšila jsem obrázek na celou stránku a vytiskla na čtvrtku.
TIP -  šablona se vám nepromočí, když jí před vystřihnutím podlepíte izolepou.
2. Nůžkami na nehty jsem vystřihla šablonu a přilepila ji na tričko izolepou.
!!Zakryjte všechnu látku daleko kolem, ať tam náhodou nestříknete savo, mě se to bohužel stalo, tak jsem to musela začernit, ale je to trochu vidět a dovnitř dejte noviny a igelitku pod ně!!
3. Trochu sava jsem nalila do rozprašovače a zředila napůl vodou.
4. Vystříkala jsem šablonu. 
!!Stačí trochu, za chvíli se barva vyžere, hlavně ať se vám nepromočí šablona!!
5. Důkladně jsem vymáchala a vyždímala ve vodě a nechala usušit.
6. Začala jsem malovat, jak mě zrovna napadlo, nejlíp je to vidět na obrázcích.
7. Když jsem byla téměř spokojená s motivem, (úplně spokojená se svými výtvory nikdy nejsem :-D ) domalovala jsem hvězdičky párátkem, aby byly opravdu drobné. 
TIP - když si najdete obrázek opravdové galaxie, bude se vám snáz malovat a lépe to odhadnete
8. Nakonec jsem podle návodu na barvách výsledek zažehlila.

PS: na obrázku s novinami si všimněte, jak se levý paroh rozpil, napravila jsem to černou barvou


I admit, I'm still fascinated with galaxy motif. I have more time because of my brogen finger, so I enjoyed remaking one of my old t-shirt and turned it in waerable one. I thought about this idea since Wednesday and when I came home on Friday I got down to. I managed only to bleach the silhouette in the evening so I spent the morning with painting.

Material
► firm paper and printer, nail scissors, tape
► black T-shirt (I used an old, becasuce I was affraid of mistake)
► Savo - bleach, and sprayer
► textile paints: black, pink, blue, white contour (that is, it is seen on black)
► paint-brush, toothpick

Steps
1. I found the silhouette on google, you can find anything, try animal silhouette, deer head silhouette... I made the image bigger and print it on firm paper.
TIP - the stencil will not drench if you paste the back with wide Scotch tape
2. I cut out the stencil  and taped it on the t-shirt .
!! Cover the fabric around the stencil, in order to don't bleach it elsewhere. Before spraying put newspaper and plastic in the t-shirt!!
3. I poured bleach (SAVO) into a spraybottle diluted half with water.
4. I sprayed the stencil.
!! Spray it only a little, in order to not drench the stencil, the colour will dissappear in about 40 seconds!!
5. I thoroughly rinsed and wrung it out in water and let it dry.
6. I started to paint, as you can see in the pictures.
7. When I was almost happy with the motif (I'm never completely satisfied with my work :-D) I painted the stars with toothpick. They should be really small.
TIP - look at galaxy photo before painting, then it's easier.
8. Finally, I followed the instructions on the colors and ironed the picture.

PS: in the picture with the newspaper ( the fifth), you can see how the antler blur, I corrected it with black painting


16 comments:

  1. máš úžasné nápady, som rada, že som objavila taký skvelý diy blog, :) a toto je super nápad, hlavne že to nie je "pregalaxiované" (vymyslela som nové slovo) <3

    ReplyDelete
  2. To vypadá prostě dokonale! Fakt se to strašně povedlo. ;)

    ReplyDelete
  3. Děkuju, ty komentáře mi udělaly velkou radost, už chystám další nápady. :D

    ReplyDelete
  4. Vypadá to úžasně!! :) Můžu se zeptat na značku sava? Nedávno jsem si jedno savo koupila, ale vůbec tu barvu nežere :(

    ReplyDelete
  5. jelene ma nikdy neprestanú baviť, aj keď sa to už z módného ošialu vytratí :) si šikovná

    ReplyDelete
  6. je to krásne super nápad :) a tie gate som v normálnych obchodoch nikde nevidela môžem ti poradiť jedine internetové obhody napr skús zoot.cz, oasap.com alebo skús ebay :)

    ReplyDelete
  7. hallihallo :-)
    vielen dank für dein kommentar !!!
    LG

    ReplyDelete
  8. Perfektne je to triku !!! Wau ! :)

    http://dzejzetko.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  9. Moc se ti to povedlo :-)

    ReplyDelete
  10. Viděla jsem už příspěvek s galaxy botama a říkám si: hmm to zkusím na tričko.. Dneska jsem si koupila barvy a přijdu domů a vidím tenhle příspěvek, náhoda :) Povedlo se ti to moc pěkně, taky asi zkusím nějaké zvíře. Díky za návod a hodně dalších povedených pokusů:)

    ReplyDelete
  11. Páni, vždycky se mi to moc líbilo, ale bála jsem se to vyzkoušet, ale díky tvému úžasnému návodu to hned příští týden určitě vyzkouším. Děkuji :)!
    Mimochodem, jak se jmenují ty barvy a kolik stály? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, barvy stály jedna 47 korun a je to značka art e miss, jiné ani u nás nemají :)

      Delete
  12. Skvelé:) Nikde nemôžem nájsť na Teba e-mail, vieš mi ho poslať? Ď

    ReplyDelete
  13. Na trička s jelenem jsem úplně ujetá :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥