Friday 21 June 2013

Flowers everywhere

Poslední týden jsem měla neskutečný fofr díky Němce, Sophii, která ke mě přijela na výměnu. Když jsme s celou skupinou, mluvím s ní anglicky, doma německy, takže si opravdu všechno procvičím. Ta angličtina mě moc baví a je pro mě jednodušší, přestože němčině rozumím líp. Jen by mohla být míň rozmazlená a chodit rychleji, ale jinak vycházíme dobře. :-)
Outfit je ze dne, kdy jsme jeli na výlet k Čertově stěně, na stezku v korunách stromů na Lipně a pak do Krumlova. Bylo vedro, ale ještě pořád snesitelné. Nevím jak ona, ale já jsem si výlet moc užila.


shirt - votočvohoz
cardigan - H&M %
shorts - H&M %
shoes - Tamaris
bag - Baťa
watches - vintage
roses - NY





2 comments:

  1. Úžasná kabelka! a outfit - moc Ti to sluší :)

    ReplyDelete
  2. pristane ti to. ja si seba neviem predstaviť, ako by som mala s niekým kominukovať anglicky, tobôž nie nemecky,. ale chcela by som ísť na nejaký výmenny!:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥