Saturday 23 March 2013

DIY Heart print t-shirt

Celý týden jsem v sekáčích lovila obyčejná trička, za co nejméně peněz a se skvělým výsledkem. Nakonec jich mám asi osm, na kterých se můžu vyřádit. Začala jsem bramborovým srdíčkovým potiskem. 




1) Bramboru jsem umyla, usušila a rozkrojila asi v 1/3. Řez musí být opravdu rovný.
2) Vykrajovátko na cukroví jsem zapíchla do brambory a okrojila nožem.
3) Do trička jsem nacpala noviny a štětcem natřela barvu na bramboru. A pak už jen tiskla a tiskla.
4) Po zaschnutí přední strany jsem ji 5 minut zažehlovala, a pak stejně postupovala i na zadní straně.

Srdíčka nejsou vzadu tak na husto, aby se strany trochu odlišily.

7 comments:

  1. tak to je parádní, by mě ani nenapadlo jak to může být jednoduché :) (teda alespoň to jednoduše vypadá :D).

    ReplyDelete
  2. je to krásne :3
    inak pekne si si zmenila vzhľad blogu, ale nejak sa mi to k tebe nehodí...

    ReplyDelete
  3. děkuju :-)
    měla jsem pocit, že minulý vzhled už nevystihoval můj styl jelikož se trochu změnil. Tohle mi připadá lepší ale nejsem s tím 100% spokojená. Mám ještě pár nápadů co bych mohla udělat ale zatím nechám tento. Určitě si zvykneš.

    ReplyDelete
  4. jeeeej, je to super napad, mam doma knizku kde bolo pisane o vyrobe potlaci pomocou brambor, ale nikdy som nemala odvahu to vyskusat, ale toto vyzera super :)

    ReplyDelete
  5. Tak to se mi moc líbí! :) Skvělý nápad. :) Můžu se zeptat, jaký barvy na textil jsi použila? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to značka Pelikan, odstín 34, koupená snad před deseti lety myslím v Rakousku. Snad ji seženeš i tady, protože s ní mám výborné zkušenosti. Nevysychá, dobře se s ní dělá a parádně drží.

      Delete
  6. pěkný :) a taky hezký nový design blogu

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥