Thursday 17 April 2014

The wednesday look


 Po nekonečně dlouhé době přidávám pár fotek včerejšího outfitu. Ve škole nám dali ředitelské volno, tak jsem si užila prima den. Nejdřív s kamarádkou na kafe, potom proběhnout pár sekáčů, kde jsem mimo jiné ulovila dva super kousky a odpoledne projížďka na inlinech.
    Na sebe jsem si poprvé vzala tuhle střelenou halenku s reflexními proužky. Zdědila jsem ji od jedné příbuzné a už jen kvůli značce - Prada, jsem nemohla uvěřit, co mi to přibylo do šatníku. :-D Sako mi přišlo v pondělí poštou z VV a jsem z něho nadšená. Příští týden očekávám příchod 4 balíčků, tak jsem neskutečně zvědavá a doufám, že mi bude všechno sedět.



9 comments:

  1. !!! SOUTĚŽ !!! Ahoj, narazila jsem na tvůj blog a napadlo mě, jestli by ses nechtěla zapojit do naší "fashion" soutěže. :D Více info zde: http://hrhkatemiddleton.blog.cz/1404/souteze-d ;)

    jo jinak prosím promiň za zkopírovaný komentář.

    ReplyDelete
  2. Ta bundička je luxusní :) Taková elegantní a zároveň jednoduchá :) Jednu takovou mám z www.answear.cz

    ReplyDelete
  3. to sako je hrozně super :) moc pěkná barva a střih, opravdu originální. :)

    ReplyDelete
  4. zajímavý střih sáčka:) ta šála mi připomíná trochu moji novou http://www.kama.cz/deti/detska-pletena-sala-kama-sb04/ :D

    ReplyDelete
  5. moc hezká šála a i sáčko se mi líbí!

    ReplyDelete
  6. Hezký outfit - bílé sako s černou sukní!
    http://taxido.cz/

    ReplyDelete
  7. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥