Tuesday 24 September 2013

GERMANY: New in

Původní plán bylo šetřit. Haha, no radši to nebudu komentovat. Pak jsem si na internetu vyhlídla fajn boty, zase Tamaris, jak mě znáte, co jsem si tu chtěla sehnat. Nakonec jsem ale našla levnější (rozuměj za půlku) alternativu, z čehož si můžete domýšlet, že původní plán byl dost drahý. Pak jsem natrefila na Vagabond výprodej, a ano, nemohla jsem to tam nechat, takže mám dva nové páry bot. Jedny super růžové gumáky za 15 a sandály na platformě za 9 euro. Z původních 70 to opravdu potěší.
Konal se tu blešák, takže jsem toho zase přivlekla až moc. Svůj šatník jsem tím obohatila o jedny Levisky, co sedí jako by je na mě ušili, na mých 180 jsou dost dlouhé!! zázrak, dále dvě košile, tričko a angorový svetr v neonové řůžové. No a jako třešnička na dortu je černý kožený retro bágl. Což mi ovšem nijak nezabránilo v tom, abych si koupila ještě jeden barevný. Alespoň jsem prodala svůj předchozí z primarku na VV. Jiným poslouží líp.
No myslím, že lepší už to se mnou nebude. :-)



9 comments:

  1. teda boty ze 70€ na 9€, to je vážně skvělý kup! :-)
    a ta košile se mi strašně líbí, takovou nějakou bych potřebovala :-))

    ReplyDelete
  2. Krásne topánky! dobre že si ich nekupovala také drahé :)

    ReplyDelete
  3. Dobrá sleva :DD a ta kostkovaná košile vypadá dobře :)

    ReplyDelete
  4. http://zuzzyland.blog.cz/1311/moje-diy-dolce-gabbana-nausnice

    ReplyDelete
  5. ty boty jsou krasny)

    ReplyDelete
  6. všetko je krásne :3 úžasný blog :) s nadšením followujem :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥