Monday 9 September 2013

GERMANY 03: Last week

Mám se fantasticky a jsem nesmírně šťastná, že se mi naskytla tahle příležitost a já ji využila. Mám skvělou rodinu, která mě bere všude s sebou. Když něco řeknu špatně, opraví mě, a když si na nějaké slovíčko náhodou nemůžu vzpomenout, vysvětlí mi ho. Našla jsem si tu dvě úžasné kamarádky, což je skvělé pro mě a hlavně mojí němčinu. Kecáme v jednom kuse.

Co se školy týče, tak můj dojem, že se nic moc nedělá, posiluje. Každou chvíli nám odpadají hodiny, a jelikož tu mají dvouhodinovky tak jsou to hned dvě. Dvě hodiny volna, super ne? Jo, ale to by nesmělo lejt proudem a vy trčet hodiny na schodišti ve škole.

Ale teď zase veseleji. Nedělní noc byla hamburskou nocí divadel, kam mě moje rodina vzala. Nejdřív jsme jeli lodí na Alsteru, a poté jsme viděli tři krátká vystoupení. Queenz of piano, dvě úžasný klavíristky, pak saxofonový kvintet a nakonec komika ve stylu 20. let, na což byla moje němčina krátká. Večer jsem si náramně užila. Stejně tak nedělní blešák, kam jsme spolu s K. vyrazily. O tom, jak jsem se nechala unést chystám new in.

1 comment:

  1. Ozaj rada citam podobne zazitky a o tom, ako to funguje v inych krajinach, kludne pis co najviac. :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥