Thursday 8 August 2013

♥ Roses

Prázdniny už se mi krátí, nejspíš rychleji, než většině z vás. V Německu se začíná 19. srpna a mě pomalu začíná docházet, že se blíží můj odjezd. Moc se těším, bude to cenná zkušenost, poznám nové lidi, dostanu se na nová místa, nahlídnu do trochu jiné kultury ale zároveň mám i nějaké ty obavy. Bude to něco jiného, až budu zvonit u dveří své hostitelské rodiny, a že ve mně bude malá dušička, si jsem jistá. 
Následují fotky z předvčerejška. Halenka je ze sekáče, kalhoty též s krajkovým vylepšením a boty jsem si půjčila od sestřenky u které jsem si báječně užila několik minulých dní. :-)


16 comments:

  1. Máš hezké místo na focení :-)

    A taky bych tě ráda pozvala na moji giveaway: http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html#more

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :-) bohužel jsem líná vymýšlet nápaditou odpověď na giveaway

      Delete
  2. Na té první fotce ti to hrozně sluší, a ty kraťase jsou prostě užasné! :)

    K těm náušnicím, neotočí se. Musíš si je udělat tak, abys je měla na uchu tak akorát pevně. ;) Jinak jsem ráda, že se ti návod zalíbil :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, ty kraťasy jsou moje nejmilejší, ale krajka se dost trhá no. A ty naušnice zkusím, když říkáš, že se netočí. :-)

      Delete
  3. tie kraťasy sú proste úžasné !!! :) A ten náhrdelník ? Dokonalý. Na fotkách ti to veľmi pristane :) Teším sa na dalšie tvoje príspevky :)

    ReplyDelete
  4. Držím palce, aby sis s hostitelskou rodinou sedla a aby se Ti ve škole líbilo. :)
    Ta první fotka je vážně úchvatná. Moc Ti to sluší.

    ReplyDelete
  5. wow úžasnee! :) tie kvety robia super pozadie

    ReplyDelete
  6. Držím ti v Nemecku palce a inak skvelý sekáčový úlovok! Topánky sú tiež super, celý outfit je pekný :-) Som tvoja nová follow a bola by som veľmi rada keby si sa tiež pozrela na môj blog. Ďakujem :-)

    terezbk.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju a těší mě, že se líbí, do Německa se těším, tak snad vše klapne bez problémů. :)

      Delete
  7. Boží kraťasy! Jsem tvým novým pravidelným čtenářem:-). Pokud bys chtěla být i ty tím mým, tady je můj blog:-)

    http://havlikovakarolina.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mám velkou radost, že se líbí a vážím si každého čtenáře. Je to pro mě motivace a radost a snažím se zlepšovat.

      Delete
  8. Halenka je moc pěkňoučká, ale ty boty !♥! oh.
    Už se ti to hodně krátí, doufám, že se budeš mít superfájn !:)

    ReplyDelete
  9. Moc ti to sluší, ta halenka je boží:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Boty super, vidím, že máš ráda masivnější boty :) Akorát se chystám nakupovat na zimu, máš zkušenosti se značkou bot Rieker? Vybírám tady https://www.eobuv.cz/rieker.html

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥