Monday 26 August 2013

POKRAČOVÁNÍ?

Rozhodla jsem se, že si dám pauzu na neurčito a čas, který bych trávila zde, zhodnotím jinak, například učením se dalších jazyků. Blog je sice hezký koníček, ale oproti jiným mi toho málo dává. Baví mě oblékat se, ale k tomu není potřeba vše fotit. Mám taky pocit, že některé věci oblečení jsem si koupila jen kvůli tomu, že na fotce vypadá dobře, což je naprostá blbost. Jestli ještě nějaké příspěvky budou, tak nejspíš návody na tvoření. Mějte se hezky, blogů je ještě spousta. :)

3 comments:

  1. blogu netreba obetovať celý svoj voľný čas, ale dúfam že z času na čas niečo pridáš, obľúbila som si ťa :)

    ReplyDelete
  2. To je škoda, len teraz som tvoj blog spoznala, ale veľmi ma zaujal, hlavne tvoje diy :) dúfam, že ešte budeš pridávať ďalšie návody :)

    http://thoughts-of-escapist.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, jelikož už se mi spoustu lidí ozvalo, že bych měla pokračovat, rozhodla jsem se, že si to celé zkusím lépe zorganizovat. Navíc už mám domluvou kamarádku na focení, takže by to mělo klapat líp. :) mám radost, že se můj blog líbí

      Delete

Thanks for your comment ♥