Tuesday 28 May 2013

DIY Chain necklace NO. 1



Materiál
  • řetěz, koupený v železářství, do výtvarných potřeb opravdu nemusíte
  • bavlnky dle libosti - 4m na jedno obháčkování krátkým sloupkem, první řada kolem řetězu 8m
  • lak na nehty
  • háček, nůžky...

Postup

1) Na igelitový pytlík jsem položila řetízek a na třela ho modrým lakem. Nejdřív z jedné, pak z druhé strany. Doporučuji udělat venku.
2) Po zaschnutí jsem řetěz trochu promnula v dlani, aby se odrolil přebytečný lak.
3) Krátkým sloupkem jsem obháčkovala řetízek.
Počet oček na článcích řetězu
zelenkavá 5 
první bleděmodrá - jedno vynechané vždy na přechodu mezi články
druhá bleděmodrá - tu jsem vzala jen tak podle oka, přibližně 3 oka v řadě, pak vynechané
modrá a tmavomodrá - žádné vynechané očko
všechna fialová - 5 a jedno vynechané
4) Jako uzávěr jsem použila háček z drátky, který jsem rovněž natřela modře.
5) Konce bavlnek jsem zauzlovala a zezadu přetřela světlým lakem.




Material

  • chain which I bought at hardware store, it's cheaper then in specialized DIY shops
  • cotton yarn - 4m for one row   
  • nail polish
  • small croched hook, scissors

Steps

1) I put the chain on plastic sack and painted it with nail polish from both sides
2) When it was dry, I kneaded it to remove the surplus of polish
3) I crochet the around the chain. For the first row I used 8m up, for another rows it was about 4m
Number of loops for one segment of chain
light green 5
first light blue - one is left out betseen segments
second light blue - approximately 4 or four and then is one left out
blue and dark blue - nothing is left out
all viollet - 5 and then is one left
4) I used a small hook which I painted with the same blue as closing.
5) I made knots on the ends of cotton yarns and fixed it with light nail polish.

8 comments:

  1. ten je krásny :3 veľmi sa mi páči, si šikovná

    ReplyDelete
  2. Wau, ten je krásný, jsi šikovná :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Děkuji všem, že se líbí, tak ho zkuste, za jedno dopoledne je to hotovo. :)

    ReplyDelete
  4. Nikdy by mě nenapadlo, že to ve výsledku bude vypadat tak dobře!:)

    ReplyDelete
  5. Máš moc zajímavé DIY a pěkný blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, těší mě to, zrovna mi na stole schne další nápad. :D

      Delete
  6. WoW tak to je moc povedený náhrdelník :)

    ReplyDelete
  7. tak ten je parádní.! jsi moc šikovná ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥