Tuesday 7 May 2013

DIY Lace earrings

Doma jsem našla dvě krajkové ozdůbky z nějakých starých šatů. Že z nich budou náušnice bylo jasné.

I've found two lace ornaments at home. I guess it was from some old dress. It was clear that I must make earrings from them. 


Postup:
  1. Z plastové krabičky od sluchátek jsem vystřihla dva oválky. 
  2. Velkou jehlou jsem popíchla díru a tam navlékla afro háček.
  3. Bílou nití a tenčí jehlou jsem přišila krajku na oválek. Začala jsem u háčku a šila dokola.
  4. Hotovo!
How to do it:
  1. I cut two ovals from plastic box from headphones.
  2. I made a hole by big needle and put there a hook.
  3. I used white thread and smaller needle to stitch the lace to the oval. I started from the hook and sew it round.
  4. Done!


2 comments:

  1. Zajímavý nápad, ale mně se tyto naušnice moc nelíbí. :)

    ReplyDelete
  2. Tyjo měla jsi s tím asi dost práce! O.o Obdivuju tě za nápad:)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥