Wednesday 29 May 2013

The day I broke my finger


Outfit z pondělka, kdy byla stále děsná zima. Měla jsem přes to ještě tlustý svetr a šátek, ale to jsem už ve spěchu na trénink nestihla nafotit. Tam jsem si bohužel nešťastně nakopla nohu. Řekli mi, když to do rána zmodrá, jdi hned na rentgen. A ono to zmodralo. Bohužel. Tak jsem šla na rentgen a mám zlomenej prsteníček. Ne že by to byla kdovíjaká tragédie, ale vcelku mi to komplikuje současnou situaci, a plány na další tři týdny, kdy mám dělat zkoušky z taekwonda, jedu do Štrasburku a hned potom přijedou naši vyměnění Nemci z Hamburku. Ale výhodu to má, posiluju levou nohu po který skáču. :)




Svetr New Look - sekáč 80,-|košile - sekáč 5,-| kalhoty - sekáč 150,-| náhrdelník - DIY 


2 comments:

  1. Ten náhrdelník je opravdu zajímavý!!:)

    ReplyDelete
  2. sveter aj nohavice su krasne a nahrdelnik uzasne - super outfit :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥