Friday 24 May 2013

SEKÁČ V KLÁŠTERSKÉ ULICI, JINDŘICHŮV HRADEC

Tenhle sekáč, který najdete v Klášterské ulici, byste rozhodně neměli minout, jestli jste sekáčomilní a vyskytujete se někde poblíž. Sice je to docela hrabárna a je tu i dost braku, kterým se musíte prokousat,   ale našla jsem tu naprosto kouzelné kousky za pár šupů. Například kalhoty z H&M za 63 korun, svetřík rovněž z H&M za 40 korun, oboje mám na sobě v tomhle outfitu a pak sukni s halenkou, celkem něco kolem stovky, které mám na sobě tady. Musím dodat, že všechny kousky byly naprosto bez vad.

Uvnitř je docela málo místa a jedna kabinka na zkoušení se špatným světlem, ale paní prodavačka byla moc milá a ochotná. Cenově bych ho zařadila mezi levnější sekáče.


1 comment:

  1. Ta sukně a halenka jsou oboje nádherné, škoda, že já an podobně skvělý sekáč ještě nenarazila a to jsem z Prahy.

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥