Monday 13 August 2012

DIY Neon bracelet

Už ani nevím, co jsem hledala, když jsem našla neonové bužírky ještě z dob, kdy se u nás ve škole měřila popularita počtem přívěsků na batohu. Od té doby se válely na dně krabice, kde čekaly na svoje objevení. A když jsem je vzala do ruky, prostě jsem věděla, že to bude náramek, i když jsem mohla vytvořit i něco jiného.

V průběhu tvoření jsem sice musela řešit problém, jak udělat zapínání. Měla jsem spoutu nápadů od gumičky až po trubičku vyříznutou z víčka zavařovačky, ale ani jeden z nich se neosvědčil. Až nakonec, překvapivě, uříznuté víčko od fixy.


Potřebujeme:
  • bužírky
  • nůžky
  • drát - seženeme v železářství
  • kleště
  • akorát velké víčko od fixy - na uzávěr
  • lak na nehty
  • zapalovač
Postup:

  1. Nastřiháme bužírky na obvod ruky, různě dlouhé ( rozdíl tak do max. 2 cm )
  2. Konec srovnáme tak, aby byly všechny nastejno, je to důležité.
  3. Pevně svážeme drátem. Já jsem použila na omotání asi 12 cm drátu. Konce drátu je nutné zasunout dospodu (kleštěmi), aby to neškrábalo.
  4. Konečky, které už máme svázané drátem zahřejeme nad zapalovačem, aby se stavily dohromady. Nejspíš vám to zčerná a taky to budě děsně smrdět, takže to palte radši venku.
  5. Zčernalé konce omyjeme pod studenou vodou (aby černota nebarvila) a usušíme. Poté natřeme neprůhledným lakem na nehty. Má to dvě výhody. Technickou a estetickou. Ještě víc se to slepí a pak to nebude vypadat ohořele.
  6. Po zaschnutí laku najdeme pasující pasující plastovou trubičku. Víčko od fixy nebo taky uříznutý kousek propisky.
  7. Jeden konec zasuneme hluboko, ten tam zůstane, druhý bude vyndavací.
HOTOVO










4 comments:

Thanks for your comment ♥