Saturday 11 August 2012

DIY Cutted shorts


Na poslední sekáčové výpravě jsem ulovila příšerné staré džíny za dvacku. No a pak jsem je ustřihla a obšila krajkou. Oproti jiným kreativním činnostem to byla hračka. Měla jsem je hotové šup šup a výsledek opravdu stojí za to.



Potřebujeme:

  • staré rifle - seženete v sekáči
  • nůžky
  • asi 120 cm krajky 
  • špendlíky
  • jehlu a stehovku
  • šicí stroj
  • žehličku


 Povšimněte si unikátní šíře zvonů

1) Nejdřív jsem si je oblíkla a křídou nakreslila, jak asi dlouhé mají být. Čáru jsem potom obtáhla podél pravítka, protože byla ukrutně křivá.


2) Střihala jsem asi 4 cm od barevné čáry, abych neudělala chybu. Krátit se dá vždycky.

3) Ohnula jsem okraj podél čáry a trochu sešpendlila. Přehnutí jsem přežehlila, aby bylo vidět místo ohnutí i po vyndání špendlíků.
4) Vyndala jsem špendlíky a lem oentlovala na stroji.
5) Znova jsem ohnula, nyní již oentlovaný okraj dospod, a těsně podél kraje jsem ho prošila nití v barvě kalhot.
6) Krajku jsem si změřila na obvodu obou nohavic a ustřihla. Spoj krajky patří na vnitřní stranu stehen.
7) Krajku jsem nastehovala zvenku na kalhoty. Na konci si nechejte místo na sešití konců krajek k sobě na stroji.
8) krajku jsem, opět těsně při kraji, přišila v konečné podobě.

Zkuste to, nic složitého na tom není a když se to nepovede, tak to byly hold jen staré kalhoty.

Hotovo






4 comments:

  1. tie sú krásne! úplne mám chuť si ísť kúpiť nejaké levisky za euro a toto im spraviť! :D :3

    ReplyDelete
  2. Super! Asi použiji tvůj návod někdy!:D
    Caatherine

    ReplyDelete
  3. Urobila si to naozaj nádherne! <3

    ReplyDelete
  4. Nádherné ! Něco podobného si dám i k sobě, ale neboj uvedu zdroj ! ;) Nevíš co udělat s tím zbytkem ? Díky moc +.+

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥