Friday 3 August 2012

Bow tie

V posledním new in postu jsem slibovala, že vám ukážu moje nové retro kraťásky s vysokým pasem. Poslední dobou jsem si je opravdu oblíbila. Halenka z madeiry je nově nalezená na půdě a mašličku jsem si ušila včera.  Původně měla být do vlasů, takže ani nevím, jak mě napadlo si ji dát na krk.

A ještě jedna hádanka. Kde to sedím?



Tuhle obří sponku jsem si koupila, ještě když jsem ještě byla na ježka a doufala že mi vlasy dorostou rychle. Vyplatilo se. Je zajímavá a praktická.

Návod na výrobu mašličky najdete u Audrey ZDE.
Je to opravdu hračka. I s pauzou na kafe mi to celé trvalo hodinu.

Kraťasy - H&M
Košile - vintage
Mašle - vlastní výroba
Sponka - Lindex

2 comments:

  1. Krásná halenka! Ještě štěstí, že jsi ji našla, protože Ti velmi sluší.

    A odpověď na Tvou otázku asi nebude správná. Když jsem viděla druhou fotku, tak jsem si myslela, že sedíš v nějaké extra prostorné houpačce, ale když jsem spatřila třetí fotku, uvědomila jsem si, že to houpačka nejspíše nebude. :) Tudíž nevím, kde sedíš, ale je to velmi zajímavé.

    Měj krásný letní den.

    ReplyDelete
  2. tohle se mi moc líbí, co máš na sobě. jednoduchý, ale krásný a ta mašlička/motýlek je k tý halence prostě to nej!

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥