Thursday 9 August 2012

Like a parrot

Včera jsem na sobě měla svojí papoškouvou zavinovací sukni, kterou jsem podědila od blízkých přátel vzdáleného příbuzenstva z Berlína. Tenhle outfit jsem měla na náš sekáčový nákupní den, kdy jsem s kamarádkou lezly po všech sekáčích v Jindřichově Hradci od devíti ráno do tři odpoledne. A že to stálo za to. Navíc se nám neutrhla ani jedna z těch tenoučkých igelitek nacpaná hadrama, což taky potěší, žejo. No a nakonec nepršelo, i když se zdálo, že každou chvíli začne. Prostě báječný den.

 

  



Bohužel to nejde přečíst, ale hodinky (moje oblíbené) jsou made in USSR a Sovětský svaz už nějaký ten pátek neexistuje. Každopádně jsou kvalitní a hezké. Jen jsem je ráno málo natáhla a v 5:12 se zastavily a mě ujel vlak.

Náramky jsou oba vlastní výroby. Článek ZDE.

Sukně - zděděná
Bundička (Benetton) - sekáč 70 korun
Top - C&A
Boty - Baťa
Červená kabelka -  vintage, po babičce
Náhrdelník - návléknutý

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment ♥