Wednesday 29 August 2012

Co bylo, co bude


Za poslední dobu jsem vás velmi nepěkně zanedbávala. Měla jsem perné dva týdny, ale teď už mám konečně další dvě zkoušky za sebou, takžeto můžu všechno napravit. Sice mě kvůli mému ročnímu studiu v zahraničí čekají další čtyři, ale s nimi to ještě není tak horké. Mimo jiné mě se teď nemůžu dočkat zájezdu do Holandska, kde na nás bude čekat prima parta šesti studentů, kteří u nás byli letos na jaře. 

Rozhodně se těšte na nové holandské outfity, kvůli kterým, ještě pořád nemám zabalený kufr (který je samozřejmě příliš malý), i když odjíždím už zítra ráno. Já se těším na spoustu nakupování, volno, zajímavé zážitky a samozřejmě na to, jak budem mluvit anglicky.

Ještě chystám pár DIY návodů, které už mám rozmyšlené, některé dokonce hotové a nafocené, ale ještě jsem se nedostala k tomu, abych přetavila materiál ve články.

A kdyby někoho náhodou zajímalo, kam přesně jedu, tak je to ten "camfourek" vpravo dole, mezi Německem a Belgií.

Nog een fijne rest van de dag!
(Hezký zbytek dne!)

1 comment:

  1. Užij si to a už se těším na tvoje DIY!

    Jinak máš pěkný blog. Nedávno jsme se sestrou taky jeden založily a doufáme, že se ti zalíbí a staneš se naším pravidelným čtenářem.

    http://r0s3s4rebl4ck.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥