Saturday 18 August 2012

DIY Earrings from bobby pins

Včera jsem vyrobila náušnice z pírek do vlasů. Musím říct, že to nebyl můj nápad. Viděla jsem podobné na obrázku, ale tenhle návod je můj. Povedlo se mi to až na druhý pokus, a poučení zní: pírka nedávejte na papírek. Nejde vyndat.

Yesterday I did this earrings from hair clips. I must say, that it was no my idea. I saw it on a picture. But this tutorial is my. The result you can see is my second attempt. And here is very important information: don't put paper between the upper and lower part of clip. It's impossible to take the paper out.

Materiál:
pírka do vlasů dle libosti | laky na nehty | drátek | kleště | dva náušnicové háčky

Material:
bobby pins | nail polishes | wire | pliers | 2 earring hooks

1. Navleč pírka na drátek.
2. Put bobby pins on a wire.                                           
2. Bílým lakem na nehty natři základ
2. Colour it with white nail polish. Polish works as a glue.

 

2 comments:

  1. Ale vypadá to dobře! :)
    Pěkný blog

    ReplyDelete
  2. wow, vyzerá to fakt pekne :3 len ja také nenosím :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥