Sunday 14 October 2012

Duhový náhrdelník

Už ani nevím, jak mě napadlo pustit se zrovna do tohohle. Vždycky mě bavilo dělat s korálky, takže jsem nelenila a pustila se do toho hned. Trvalo mi to sice dlouho než byl konečně hotov, ale rozhodně to úsilí stálo za to.





Potřebujeme: 

1. ušití základu

  • pevnější látku
  • šicí stroj
  • špendlíky
  • křídy na šití
  • nůžky

2. zdobení

  • korálky aby se vešly na jehlu
  • režnou, nebo jinou velmi pevnou nit
  • pevnou jehlu
  • možná taky kleště
Postup:
Na pevnější bílou látku si namalujeme obrys. Vystřihneme si přední a zadní stranu, kterou sešijeme. Pošíváme korálky, pevnou nití, lépe vlascem. Od konců si necháme asi 3 centimetry odstup, abychom tam mohli přišít stuhu. Po přišití stuhy zaplníme volné místo.
Zdá se to být jednoduché, ale zabere to dost času. je to spíš pro inspiraci

2 comments:

  1. tak to je skvělej nápad! :)

    ReplyDelete
  2. Super nápad, dlouho hledám něco takového, ale v barvách, které se mi budou hodit k šatníku :) Tak si to asi vyrobím :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥