Friday 20 July 2012

DIY - tutorial korálkování


Poslední víkend mě honila tvořivá. Sehnala jsem levně komponenty, takže jsem se do toho mohla s vervou pustit. Výroba takových cingrlátek mě hrozně baví a vždycky bavila, jenom mi přišlo zbytečné dávat za 50 háčků na náušnice stovku a za otočku paměťového drátu 3 koruny. Také už jsem poučená, že drátky kupuju vždy v železářství a ne ve výtvarných potřebách. Korálků se mi za moji tvořivou éru nashromáždilo už hodně, takže jsem mohla zpracovávat zbytky.

Začala jsem ohnivým náramkem ze zbytků všeho druhu a nového drátu.

Připravím si
  • kleště s tenkými konci - mají je v železářství
  • libovolný počet otoček pamě´tového drátu - k sehnání ve výtvarných potřebách
  • korálky, které se vám líbí
Postup:
  1. Udělám očko na jednom konci drátu - jde to poměřně ztuha
  2. Navlékám
  3. Znova udělám očko
HOTOVO

Jako další jsem vyrobila jeden modrý se zlatými korálky

A potom ještě růžový.

A nakonec tenhle dřevěný.

Když už jsem myslela, že to začnu sklízet, padl mi do oka ještě drát na krk, takže jsem navlekla poslední náhrdelník. Ze strašně starých korálků, které někde našla babička. Nejdřív mi připadal dost dětský, ale skvěle oživí jednobarevné triko.


Zajímalo by mě, který z nich vám připadá nejlepší. Mě osobně se nejvíc líbí ten modrý.
Zkoušeli jste také takhle tvořit? A jak to dopadlo?

1 comment:

  1. krásne! to určiťe vyskúšam! ♥♥

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥