Tuesday 24 July 2012

Striped summer dress

Konečně se po dlouhé době počasí umoudřilo a dopřálo nám pár slunečných dní, takže jsem po dlouhé době mohla provětrat svoje nejnovější letní šaty. Když jsem je viděla poprvé, nemohla jsem po nich netoužit. Jsou proužkaté, s velkuo sukní, knoflíčky no a v mojí skříni by se vyjímaly... Přesvědčovala jsem sama sebe, že je ani v nejmenším nepotřebuju a snažila se na nich najít nějaké mouchy. Celá hrdá, s prázdnýma rukama a plnou peněženkou jsem opouštěla obchod. Bohužel nebo bohudík, octla jsem na stejném místě za týden zas a nějakou záhadou tam prostě zůstaly. Na tak frekventovaný sekáč je to prostě zázrak. No a tady jsou.

šaty sekáč Prego 290 korun, kabelka Terranova, boty Reno


Škoda jen, že dá v létě víc práce dát dohromady něco neotřelejšího. Za horka si toho na sebe vezmu pokud možno co nejméně a protože tohle nebylo jen na focení, nevymýšlela jsem žádné extra věci. Už se těším na podzim. To se to bude kombinovat. Silonky, sukně, triko, svetřík, kabát...


a právě kvůli knoflíčkům a obří sukni jsem si je zamilovala, jen k zapnutí by byly třeba ruce z gumy

4 comments:

  1. Proužky vládnou světu :-) hezké šaty

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku Guess, třeba se budeš chtít ty a tvé čtenářky zúčastnit :)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    ReplyDelete
  2. Zrovna jsem si pořídila pruhované plavky, proužky jsou prostě top :)

    Prosím mrkni na můj blog, začínám, takže se tam ještě moc článků nenajde, ale jsem ráda za každou reakci, připomínku, komentář...

    A jen tak dál, moc pěkný blog :)

    ReplyDelete
  3. Krásný šaty...takový návrat do minulosti v moderním hávu.
    Když jsem si přečetla, že jsi milovnice retra, sekáčů, knih, hudby, cestování a fotografování a ještě k tomu hrdá majitelka 23 sukní, bylo mi jasný, že tenhle blog nemůžu nechat bez povšimnutí. Máme totiž až podezřele moc společnýho ;-). Jen ty sukně radši nepočítám, pro klid duše a peněženky (někdy je lepší nevědět) :-)
    Vivi

    ReplyDelete
  4. Jsou perfektní! Já zase viděla podobné, akorát kostičkované v New Yorkeru - zlevněné z 600 na 250 Kč a já kráva je nekoupila, i když mi seděly skvěle... Teď hodně lituju, do toho města se dostanu až za dlouho a to už je mít jistě nebudou :-( Konečně pořádný retro šaty a člověk si je nekoupí... nafackovala bych si...

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥