Friday 27 July 2012

Famózní půdohrab

Jedna z mých oblíbených čiností je hrabat se ve starých krámech u babičky na půdě. Babička byla stejně jako já velmi parádivá se slabostí pro krásné oblečení, které ani po dlouhé době nevyhodila. A tak čekalo v temných koutech krabic a starých skříní, až přijde nějaká zvědavá duše a začně objevovat poklady. A já je opravdu objevila. Mám hrozně ráda styl 60. let a tady jsem ho našla habaděj.



Měla jsem štěstí na halenky. Našla jsem jich opravdu spoustu a hlavně je stačilo jenom vyprat a vyžehlit. teď už visí všechny v mojí skříni. Nejlepší ale je, že tohle není retro. Tohle je starý. A originál, protože je to skoro všechno doma ušitý.


Halenka s knoflíčky vzadu a stužkou vepředu s mým oblíbeným puntíčkem. 



Tuhle bílou pavučinku už jste na mě mohli vidět. Našla jsem ji u dřív.


Něco z madeiry jsem sháněla už dlouho, tak teď se konečně zadařilo. A jetště mě to nic nestálo.



3 comments:

  1. Wow, mám retro moc ráda, a ty úlovky jsou úplně super! :-) My bydlíme v paneláku, takže šance najít něco takovýho je nulová, stejně jako u babičky protože ta je na tom stejně :D. Jinak bych taky prohrabávala :D. Ty Úlovky jsou vážně famózní =D.

    ReplyDelete
  2. Nedávno mě napadlo něco podobného - taky jsem se chtěla vydat s foťákem na půdu a nafotit na blog poklady :-)) Ale obávám se, že už rodiče všechno vyházeli :-( No, možná tam zajdu...
    Jinak ta bílá halenka je krásná! =)

    ReplyDelete
  3. půdy zbožňuju! a ty košile jsou super :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥