Saturday 28 July 2012

SECONDHAND BELLITEX, ČESKÉ BUDĚJOVICE

Další sekáč, kde ráda nakupuji. Najdete ho v Kanovnické ulici v centru Budějovic a výběr mi přijde poměrně široký. Na dvou podlažích mají dámské, pánské (toho tolik není) a dětské.
Především mě zaujal neobvykle velký výběr džínů, které mají ve spoustě případů nositelný střih, což se v second handech nevidí příliš často. Dále velký výběr svetříků. Horší je to se saky, obvykle jsou zastaralá střihem a často v podivných barvách a vzorech.Samozřejmě to není pravidlem. Najdou se i hezká a zajímavá, bohužel vzácněji.

Obvykle mě zde zaujmou boty. Bohužel v malých velikostech 36 a 37, takže doufám, že z nich bude mít radost někdo jiný. Boty v mojí velikosti mají takové ty rozplácnuté špice, prapodivné tvary a jiné příšernosti. Ještě jsem zde nenarazila na pěknou kabelku, napodobeniny různých značek opravdu nechci a kabelky, které jsou docela ucházející jsou bohužel v neuvěřitelně nepraktických tvarech a velikostech, ale třeba jsem jen neměla štěstí.

Na druhou stranu oceňuji přehlednost. Věci jsou úhledně naskládané podle barev a věšáky nejsou přecpané, takže vytažení ramínka neznamená shození dalších pěti věcí okolo. V celém obchodě je poměrně dost místa a i kabinky jsou celkem prostorné, což je rozhodně příjemné. Ceny jsou na second hand průměrné. 

Webová stránka tady

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment ♥