Monday 23 July 2012

Blue dress

Moje nejmilejší prázdninové šaty. Na jaře jsem si je vymyslela a pak mi je babička ušila. Já jen říkala udělej to takhle, a tady dej modrou stuhu, ne tohle se sem nehodí... Kdybych tohle měla ušít já, tak by mi asi ruply nervy. Původně to celé byla džínová košile z CA s knoflíky až dolů. Spodní kus jsme odstřihly a otočily dozadu tak, aby to vpředu bylo hladké. Malé knoflíky se nahradily velkými modrými. Z půdy jsme přinesly tři různé staré kusy na volány a našily je na spodek. Do boku se vsadil zip a nakonec se vršek volánů oddělil modrou stuhou a do pasu jsem zpátky našily džínovou mašličku, která se váže dozadu. Nedám na ně dopustit. Jsou úžasně příjemné ale hlavně nikdo nemá stejné. jenom je peklo je žehlit.


To co není vidět je odkvetlá pampeliška, která se podle záměru fotografa měla krásně vznášet ve vlahém letním vánku. :)



tady je detail vzorů na volánech.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment ♥