Tuesday 31 July 2012

SECONDHAND NA DASKABÁTĚ, TŘEBOŇ


Tento sekáč je levný. Až mě to překvapilo, bohužel je zde poměrně malý výběr. Hledala jsem dlouho, a jediné, co mě zaujalo byla společenská halenka z HM, kterou jsem si nakonec koupila. Stála 50 korun a vypadá jako nová, žádné poškození, fleky, prostě nic, takže bych ji jinde čekala tak kolem stovky. Ale můžete mít štěstí a najít fajn věci za pár kaček.

Obvykle mi padne do oko hned několik věcí a pak se nemůžu rozhodnout, co z toho. To se mi tady rozhodně nestalo. Spíš jsem zírala, že takové věci vůbec někde prodávají. Dokonce jsem tu narazila na takové ty děsně slušivé zástěry, co nosily báby na vesnici. Poměrně zachovalé, takže kdo máte zájem, upalujte pro ně.

Dále jsem našla spoustu bund a kabátků, co se prakticky nedají nosit. To samé platí u kalhot a bot. Vše vhodné leda na retro party. Jak je to s dětským zbožím nevím, ale na množství toho bylo dost, asi tak třetina stojanů tvořila dětskou sekci. Vadilo mi, že ve zkušební kabince, nebylo světlo a celkově byla všude dost tma, takže barvu svojí halenky jsem zjistila, až když jsem vyšla před obchod.

Naopak se mi líbilo, že se tu dají koupit vlněné ponožky na doma. Skvělý vynález a shání se to těžko, když vám je babička neuplete. Stojí 90 korun a všechny vypadaly moc pěkně. Dále také barety a různé čepice, ale těch už nebylo tolik.

Můžete se sem dojít podívat, ale moc nečekejte, že tu na něco narazíte. Já osobně jsem byla zklamaná, protože v okolí je spousta lepších second handů, takže raději zajdu tam. Tenhle je také daleko od centra, takže to je další nevýhoda.

Na obrázku je dům kde se sekáč nachází, vchod je z pravé strany. Přesné místo na mapě se zobrazí, pokud kliknete na "umístění" a mapu si přiblížíte.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment ♥