Monday 19 August 2013

GERMANY 01

cz: Po týdnu dobrodružného cestování v obytném přívěsu jsem opět v civilizaci, lapená v síti, a můžu konečně psát. Dorazila jsem ke svojí náhradní, neskutečně milé a přátelské rodině. Po prvotních nesnázích, kdy mě zaskočily adresy, kde mají tři domy v ulici stejné číslo, bydlím nakonec v tom největším zámku, co v ulici byl. Nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Spolu se mnou tu bydlí ještě dvě Češky, takže jsem si napoprvé nepřipadala tak ztracená. Při vybalování všech krámů co jsem si s sebou dovlekla jsem taky nevěřila vlastním očím. Skříň doma i po finálním zapnutí kufru vypadala stále plná, stejně tak jako moje přechodná skříň tady.
Do školy jsem jela na kole, kde jsem se sešla s učitelem, který mi sestavil rozvrh a ukázal mi první třídu. Pak už jsem si musela poradit sama. První předmět byl Kunst, neboli výtvarku, kde jsem ke svému štěstí potkala několik holek, které u nás byly v červnu na výměně. Následovaly dvě hodiny filozofie a dvě hodiny fyziky, kam bych bez jejich pomoci vůbec netrefila. S novými a složitými slovíčky na filozofii jsem občas měla problém, ale snažila jsem se zapsat si všechno, čemu jsem nerozuměla. Teď překládám, učím se a těším se na další den. :-)

en: After one week of adventurous travelling with caravan I'm back in civilization, with internet so I can write again. After some difficulties (I didn't know, that three houses could have the same number) I found the house, which was the biggest and most beautiful in the street. I arrived to German family in the evening, litle bit tired and I was relieved that they are so kind and friendly. Two Czech girls live now with me here and I'm really happy that I'm not alone and have someone here.

My first day I cycled to the school where I met the teacher who gave me my schedule. Then Fortunately my first lesson was Arts and I met there some girls I knew from our school exchange. Without their help I could never find the classes because they are in three buildings. Then I have two lessons, philosophy and physics. So many new and complicated words were said at the philosophy lesson that I was happy when It was over. I wrote it all down, now I'm translating and learning. I look forward to the next day :-)

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment ♥