Thursday 20 June 2013

Two days in Strasbourg

Jak už jsem psala, na soutěži o Evropské unii jsem vyhrála zájezd do Štrasburku, spolu s dalšími padesáti studenty z Jižních Čech. Vyráželi jsme ve 4 ráno z Budějovice, takže jsem se opravdu nevyspala, a plány dospat to v autobuse nevyšel. Nejdřív jsem si povídala se svým novým sousedem a zbytek cesty jsem četla Orwellovu Farmu zvířat, v angličtině. Je to fantastická knížka, a čte se úplně sama.
První zastávka byla v technickém muzeu v Sinsheimu, kde mají na střeše letadla, do kterých můžete po schůdkách vylézt. Je to fantastický zážitek, ale největší dojem na mě muzeum udělalo tím, že vedle historických aut a vlaků stály figuríny v dobovém oblečení, spousta a spousta figurín, spousta doplňků a bot. Prostě pastva pro oči.








Kolem čtvrté odpoledne jsem se ubytovali v krásném hotýlků a měli volno až do sedmi hodin, kdy jsme jeli na společnou večeři do restaurace v centru Štrasburku. Měli si s námi povídat poslanci, kteří nás pozvali, ale až k našemu stolu to bohužel nestihli.



Další den začal báječnou snídaní s croissanty, horkou čokoládou, domácí marmeládou a spoustou dalších francouzských dobrot. Řekla bych, že to byla snad moje nejlepší snídaně. Náš den pokračoval prohlídkou města, nejdříve lodí, poté pěšky. Sice jsem byla ve Štrasburku podruhé, ale tohle bylo mnohem lepší. Počasí vyšlo moc příjemně, a parta na toulání se po městě též.







1 comment:

  1. Jůů no teda!! Vypadá to tam skvěle:) užívej užívej;)
    Zvu tě k nám na blog na GIVEAWAY;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥