Wednesday 26 June 2013

Wishlist no.1

Už dlouho jsem měla v plánu vytvořit přací seznam. Už proto, abych nekupovala hlouposti, co mě zrovna zaujmou. Samozřejmě, že se nechci kupovat všechno, je to spíš orientační a šperky jsou taková tvořivá inspirace. Postupně bych je chtěla vyrobit a přidat sem návody. Mám vybráno a uloženo spoustu věcí v košíku na online obchodu s korálky, ale protože jsem si právě objednala boty č.7, ještě počkám, aby toho nebylo tolik najednou. 

I planned to make this wishlist for long time. I did it because I don't want to buy too many things. When I'll go to secondhand, I will search for these things. Naturally I will not buy all of them, especially the jewels. It's my inspiration and I want to create it and than make tutorials. The next think I want to buy is crafty material but must wait because I bought the shoes number 7 today.

15 comments:

  1. ten štýl topánok sa mi už dlhšiu dobu páči. jedny podobné vlastním a milujem ich nadovšetko. tieto sú však o niečo krajšie, páči sa mi tá platforma, že je po celej dĺžke topánky. a inak všetky doplnky sú skvelé, také aztécke,. nech sa ti to teda splní.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty boty jsou vlastně náhoda, jen díky tomu, že byly za polovinu jsem si je bezhlavě objednala, tak se modlím, aby mi byly. :) A aztécké šperky a vzory jsou moje věčná láska.

      Delete
  2. pěkné věci, spoustu z nich bych si také chtěla pořídit :)

    ReplyDelete
  3. Tak nevadilo by mi mít všechny tyhle věci ve skříni, ale že bych po nich toužila ve dne v noci, to ne :)

    ReplyDelete
  4. kožená sukňa vyzerá dobre.<333

    ReplyDelete
  5. Trojka a pětka, sháním už dlouho!:))

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. No já bych i sehnala, ale za tolik peněz už bych z toho ani radost neměla. No asi nejvíc toužím po té kožené sukni, tak snad po létě si jí pořídím a ty džínové věci snad objevím v nějakém sekáči. :-)Jinak to jistí šicí stroj, alespoň trojku.

      Delete
  6. Ty objednané boty jsou perfektní! A obě sukně se mi taky strašně líbí. ;)

    ReplyDelete
  7. Osmičku chci taky, našla jsem na ebay, ale nějak nevěřím, že bude vážně pěkná, tak se po ní zkusím ještě poohlídnout :)

    ReplyDelete
  8. Ach ty boty. <3
    A koženou (nebo spíš koženkovou) sukni mají v H&M. Koukala jsem po ní, ale na mě byla moc extravagantní. :3 A džínová košile... no krásná, ale ta cena už tak krásná nebude (a to byl ten důvod proč mi ji mamka předělala z tátovy.
    Jinak mě se moc líbí ten peplum, tak bych chtěla, ale nějaký z pevnějším volánem a jednobarevný. (Nebo přinejmenjším aspoň ne pruhovaný... nechtěla bych vypadat jak hroch)
    12. náhrdelník je krááásný, ale určitě bude v kamenném obchodě k sehnání za 350... přitom cena materiálu by mohla být okolo stovky... Asi si udělám. :3 (díky za typ!)
    13. náramky jsou taky krásný, ale tady ta cena je už tuplem přehnaná, takže jsem trochu zapátrala na DIY blog a několik si jich udělala. Skvělý na léto! <3
    (A wishlisty jsou supr, právě na to, že pak člověk nekupuje blbosti. Taky si je dělám, když mám víc peněz a vím, že se někam pojede :3)

    ReplyDelete
    Replies
    1. (Dlouhý komentáře jsou asi moje prokletí...)
      A ještě jsem zapomněla napsat, že krásný header!

      Delete
    2. Děkuju :D udělalas mi radost, já se s ním patlala strašnou dobu, a pak se mi nezdál úplně ono, těší mě, že se líbí. ♥

      Delete
  9. Krásná džínová košile ♥ Takovou bych taky brala...a ta peplum trička jsou taky skvělá :)

    http://freedom-swallow.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Ahoj, co je to za boty? Přijd emi, že jsou podobné vanskám tady https://www.eobuv.cz/vans.html ale nejsem si jistá. Vím, že to není nejnovější příspěvek, ale podobné boty sháním.

    ReplyDelete
  11. Tyjo, z toho by určite išlo poskladať množstvo super outfitov. Už teraz by som mala zopár nápadov. Mne sa teda asi najviac páči tá džínsová košeľa a ten pruhovaný sveter. Ten ma zaujal na prvý pohľad. Sama by som nejaký taký vo svojom šatníku tiež potrebovala, Presne takýto mi chýba.

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥