Sunday 2 June 2013

DRUHÁ SEKÁČOVÁ VÝPRAVA

Po dlouhé době jsme se s Míšou zase smluvily na nákupní sekáčové odpoledne v Hradci. Počasí nám vůbec nepřálo a navíc jsem měla trochu obavy, jestli to vůbec zvládnu odpajdat s berlemi, ale nakonec jsme si to užily. Vzaly jsme pěkně jeden sekáč po druhém, a já už byla duševně připravená na orkán v peněžence. Nejradši ale mám, když za pár šupů pořídím pytel věcí, asi jsem chorá, ale halenka za 110 ze sekáče je pro mě prostě drahá.



Když nás už déšť dokonale promočil, a já skoro necítila ruce, došly jsme konečně do Klášterské ulice, kde jsem obzvlášť oceňovala, že jsou ty sekáče asi 20 metrů od sebe. Hned v prvním jsem si na zkoušení nabrala náruč věcí, v druhém už jsem to sama nepobrala a potřebovala asistenta. :-)


A co to bylo? Punkerská černá vesta z pravé kůže, a něco podobného jsem viděla mezi trendy na style.com, takže jsem si ji prostě musela koupit :D dále hedvábná modrá košile (vlevo na obrázku), pruhovaná košile od Ralpha Laurena (to potěší), obyčejné tílko s peace symbolem a nakonec troje šaty. Největší radost mám z těch, co je vršek košile a spodek džínovina. Bílé šedesátkové retro s perličkami na límečku asi použiju jako pokusný materiál na ombre barvení a ty červené musí počkat na léto.

After long time we arranged a secondhand shopping afternoon with Míša in Hradec. The weather was really bad and I was afraid of walking with crutches, but finally it was great and we enjoyed it. We went in each secondhand we knew and I expected with storm in my wllet. I love when I buy pletny things for a little, and a secondhand blouse for 110 crowns (5,5 dollars) is for me too much.

When we were completely wet and my arms became very painful we finally reached the best secondhands. I was really glad that they are only 20 meters distant. In the first one I took armful of clothes to try on, in the second I needed my friend's help to take it to the fitting room. :-D

And what did I buy? Black leather vest like one I had seen on style.com, so I must have it. Silk blue blouse, one striped thirt from Ralph Lauren, hippie summer top and three dresses. The red with denim skirt is my favourite, on the white one with pearls on collar I'll try ombre dying and the red one must wait for summer.

1 comment:

Thanks for your comment ♥