Monday 24 June 2013

Shopping in Prague

S našimi vyměněnými Němci jsme dnes jeli do Prahy a jelikož jsem před týdnem měla narozeniny, v peněžence nebylo pusto a prázdno. Rozloučila jsem se teda s tisícovkou a koupila si, co se mi líbilo. Nejdřív jsem prošla slevy v H&M, kde jsem objevila tylové puntíkaté a druhé krajkové šaty, oboje za 150, potom růžový křivák za 300 a soudkovou sukni opět za 150. Ještě jsem měla v plánu koupi slunečních brýlí. Sice jsem si nakonec koupila jiné, než jsem si vysnila, ale zato stály 100 místo 300. V Claire's na hlaváku jsem chytla slevy, takže moje sbírka náušnic je o 9 párů bohatší a jako další mám kruhový šál a náhrdelník. Oblečení na mě postupně uvidíte, vyfocené na ramínku není ono, tak aspoň ty šperky.


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment ♥