Sunday 30 June 2013

Hat on my head

Vždycky když vyrážím v klobouku, připadám si příliš výstřední. Hlavně cesta vesnicí na autobus a poté autobusem je pro mě výzvou. Ve vedlejším městě už si připadám báječně. Zajímavé že? A hlavně mi neprší do očí! 

Evrety time I wear a hat I feel outlandish. The way to the bus stop through the village and by the bus to town is really unpleasant. When I'm in the town I feel gret. Interesting, isn't it? The best is that it's not raining in my eyes!

jacket - votočvohoz | trousers - H&M | t-shirt - secondhand | necklace - Claire's | hat - New Yorker




7 comments:

  1. nádherný klobúk. klobúky milujem aj keď (zatiaľ) vlastním len jeden slamený s úžasnými kvetmi, ale chcem si zbierku rozšíriť. a viem si predstaviť ako sa na dedine cítiš! ja sa tak cítim všade, takže asi nič moc:)

    ReplyDelete
  2. Taky mám vždy divný pocit, když si vyrazím v obřím klobouku. Většinou prostě odejde, protože na mne všichni stejně divně civí a pokud je to zrovna v období školy, tak si vyposlechnu i jízlivé názory spolužaček. Naučila jsem se to ignorovat. :D Jinak velice pěkný klobouk i celkově outfit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. já už naštěstí moc jízlivosti neslýchám, ale v loni jsem si toho užila dosytosti.

      Delete
  3. ten klobouk je krásný, moc ti sluší! :-) já si připadám v klobouku strašně divně, takže ho nenosím :-)
    a máš krásný design blogu! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuju, moc mě těší, že se design líbí. :-)

      Delete
  4. ja si pripadám výstredná v modrých vlasoch..... :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥