Thursday 4 July 2013

Moje léto díl 1

Není to asi úplně obvyklé a pochopitelné, ale rozhodla jsem se strávit jeden prázdninový měsíc na letních školách, kde se účastníme biologického výzkumu. Není to ale jen výzkum, ale také spousta exkurzí a většinou zajímavých přednášek. sice jsou někdy dlouhé a značně vyčerpávající, ale vybrala jsem si to sama a zatím nelituju. Většina z nás se zatím do práce nepustila, takže máme dost pohodu. Bydlíme v Nových Hradech, kde je krásný hrad, zámek a kousek odtud i přímo kouzelné Terezino údolí. Všude kolem se mi moc líbí krajina. Ve volných chvílích chodím běhat, anebo prozkoumávám okolí, a už jsem našla čtyři sekáče. Jen už měli zavřeno, tak půjdu až jindy. Ale moc se těším.

Zatím máme za sebou několik exkurzí. První den, jsme viděli laboratoře, kde nás čeká práce. V dalších dnech jsme byli na Červeném blatě s botanikem, poté ve vědeckém centru v Telči, kde jsme měli i nějaký ten čas na prohlídku města a v mém případě také na palačinku s ovocem a frappé. Dnes jsme jeli do rakouského Hagenbergu, kde je centrum vývoje softwaru a It. Přednáška byla v angličtině a naprosto mě nadchla, jsem čím dál tím radši, že jsem tu.  :-D



2 comments:

  1. Páni, to by mě také bavilo. Biologii miluju a sekáče taky, takže pro mě ráj :D. A jak jsi se k tomu dostala? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ve škole na nástěnce visel plakát, je to pro středoškoláky a vysokoškoláky, najdeš pod pojmem schola ludus :) všechno máme hrazené a odměna je 3000 a jsou tady super lidi.

      Delete

Thanks for your comment ♥