Friday 19 July 2013

Moje léto, díl 2

Na letních školách se nás sešla spousta s nadšením pro pletení náramků, sice je to velmi známé a nijak extra originální, ale mě se to moc líbí. Nejlepší jsou náramky na památku, kterých už jsme si taky vyměnily spoustu. A našla jsem stránku se skvělými vzory - braceletbook.com. Takže máte-li chuť a čas, zkuste si něco umotat. :-D
A co jinak? Domů mi dorazil balík s různým tvořivým materiálem (korálky, peří, bambulky, štrasy...), jen nemám čas ani podmínky k nějakému tvoření a oblečení jsem si dovezla jen praktické, takže bohužel ani další týden outfity nebudou, což mě moc mrzí. Ale inspirace mě neopustila a dávám dohromady nápady na další tvoření, outfity a články ,a jelikož v polovině srpna odjíždím na studijní pobyt do severního Německa, můžete se těšit i na nějaké deníky a zážitky, protože i pro mě tu bude naprosto nová zkušenost a už se opravdu moc těším. Krásné léto všem!

Můj první pokus, a zlepšuju se :)

4 comments:

  1. Tak si to v Německu pěkně užij a ano, určitě se zlepšuješ! :)
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. teda náramek se ti moc povedl, já jsme na to šíleně gramblavá :D
    užij si to na letní škole a pozdravuj ode mě Marušku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky, Maruška plete taky hezký náramky :) a budu jí pozdravovat.

      Delete
  3. Náramek vypadá hezky! Zajímavý blog, sleduji!
    http://mijacek.blogspot.cz

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥