Tuesday 2 April 2013

New in (4)

Poté, co jsem se dozvěděla krutou pravdu o tom, co všechno bude v zítřejší čtvrtletce z matiky jsem si potřebovala spravit náladu. Ale že si jí spravím až tak dobře by mě nenapadlo. Zašla jsem do jednoho z trochu dražších sekáčů s tím, že teď se začátkem jara (haha, jaro v uvozovkách), bych mohla sehnat zimní bundu. To že natrefím na perfektní kašmírový svetr od Ralpha Laurena za 70 korun mě nenapadlo. A tady je.




Nakonec, když už jsem se rozhodla utrácet, koupila jsem si ještě tenhle dírkovaný. Pruhovaný oversize svetr vpravo je z minulého týdne. Všechno samozřejmě sekáč. Nákupům zdar!


4 comments:

  1. ach šla by som si zasekáčovať :( chýba mi to :D

    ReplyDelete
  2. ja som bola včera na love a našla som si levis riflovú košelu :3

    ReplyDelete
  3. Proč já nikdy v sekáčích tak skvělý věci nenajdu?

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥