Wednesday 17 April 2013

Simple yellow

Dnes jsem naprosto nadšená, dozvěděla jsem se, že jsem VYHRÁLA ZÁJEZD DO ŠTRASBURKU na soutěži o unii. Byla jsem tak zaskočená, že jsem prvních několik minut nemohla pochopit, že to není pokus o hloupý žert. Fakt bomba.

Zadruhé bych chtěla upozornit na to, že tričko je ve skutečnosti fosforově žluté, ale jelikož jsem se dostala domů až teď, kdy nebylo světlo, jas se ztratil. Celý týden jezdím do školy kolmo, nějakých 10 kilometrů a naprosto jsem se do ježdění úžasnou krajinou za východu slunce zamilovala. Musela jsem tomu trochu přizpůsobit to, co si beru na sebe. Nebýt toho, nosím sukně. Také jsem si oblíbila různé bundičky, kterých mám po nákupech na votoči opravdu naskladníno.  A jsem docela překvapená, že mě z kola nebolí nohy. A co vy, jezdíte na kole?
A na fotce dole se usmívám, jak jsem slíbila :D

Sako - votočvohoz, žluté tílko - sekáč, šedé tílko - C&A, kalhoty - M&S, balerínky - Tamaris, korále - HM

2 comments:

  1. Tak to gratuluji k výhře! :) Taky bych brala zájezd... snad kamkoli! :)
    Jinak, moc pěkný outfit, ty korále se mi moc líbí a bundička je perfektní! :)

    ReplyDelete
  2. Jéjé ten kabátek je krásný :) Ten zájezd ti závidím! :) A zároveň gratuluji :)
    Na mém blogu probíhá GA- za tvojí účast bych byla ráda http://nikol-kach.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥