Tuesday 30 April 2013

Navy blue

Druhý den školy po mém návratu ze Skotska, odkud jsem si mimo jiné přivezla tenhle perfektní batoh a špičatý náhrdelník. Oboje z primarku, ale koupit to byla dřina. Kabátek je původně Tom Taylor a boty, naprosto nové kožené Tamaris, pohodlné jako bačkory, oboje koupené na votočvohoz za pár peněz. Poslední dobou tam nakupuji až příliš, ale nemůžu odolat. :) Teď s napětím očekávám balíček s koženými sandálky. Kalhoty jsem na podzim splašila ve slevách v HM a košile je ze sekáče U Slona v Budějovicích. Celé jsem to musela přizpůsobit ježdění na kole. Jezdím každý nedeštivý den, užívám si tu nádhernou krajinu a vítr ve vlasech.


Sice umím plést náramky z bavlnek, ale jsem na to moc líná, takže jsem si je koupila. Opět na votoči.


1 comment:

Thanks for your comment ♥