Monday 29 December 2014

DIY: Marble t-shirt

Po dlouhé době jsem měla neuvěřitelnou chuť se zase do něčeho pustit, něco vytvořit a mít z toho radost. Už delší dobu jsem obdivovala mramorové košile, a říkala jsem si, že to přeci nemůže být nic složitého. A taky, že není. Během čtvrt hodinky jsem měla hotovo. :-)














Ideální je namalovat podobný vzor na tričko/košili, kde jsou fleky, přesně jako to bylo v mém případě. Drobné černé tečky se staly výhodou a stačilo jich jen udělat víc.

POTŘEBUJEME
► barvy na textil ředitelné vodou - což jsou skoro všechny, ale doporučuji si to zkontrolovat (ideální je černá, ale můžete to zkusit i s modrou nebo tmavě fialovou)
► bílé nebo jiné světlé tričko/košili - nejlepší je bavlna, která chytá opravdu perfektně.
► malá miska a nádobka na vodu
► kulaté štětce

Do malé mističky (použila jsem víčko od sklenice a myslím, že to bohatě stačí) jsem dala trošku vody a rozmíchala v ní trochu barvy, asi o velikosti hrášku. Je lepší dát méně a poté přidat, protože je třeba začít od nejsvětlejší šedé.

POSTUP
  1. Tričko si položíme, není nutné dovnitř dávat papír, protože tady je fajn, když se barva dostane i na záda - máte hotový základ úplně všude.
  2. Naprosto se necháte unést a děláte světle šedé šmouhy, kde vás zrovna napadne. S hodně mokrým štětcem jsou krásně rozpité
  3. Ještě než velké skvrny uschnou udělejte v nich tu a tam tmavší místa, která se mírně rozpijí a spojí se, postupně přidávat barvu.
  4. I se světlou udělejte tenké čáry, která se pak místy dají ztmavit, k tomu puntíky a ďupky všude možně.
  5. Chvíli počkejte, než tričko trochu uschne a, potom stačí namalovat tence tmavou barvou tenké čárky a části skvrn a trochu teček.
  6. Než se pustíte do druhé strany, dejte něco dovnitř, aby barva neprosákla na hotovu stranu.
  7. Když máte hotovo, je třeba zažehlit. (ještě jsem neviděla barvu, u které by to nebylo potřeba)
Nakonec bych chtěla dodat ještě pár tipů pro shrnutí:
malovat od světlejší k tmavé
před malováním si prohlédnout nějaké vzory pro inspiraci
před malováním druhé strany nacpat něco dovnitř kvůli propíjení
uvolnit ruku a nechat ji spontánně malovat, blbnout, prostě si to užít
tečky jsou udělat i fixou na textil, ale není to ono

Přeji všem hodně úspěchů při vylepšování vašich triček a doufám, že se vám můj návod bude líbit. 
♥ Klára



3 comments:

  1. Dobrý nápad! Fakt hezké :)

    ReplyDelete
  2. mramor je můj oblíbený vyor, vypadá to super :)

    www.poshlife.cz

    ReplyDelete
  3. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    ReplyDelete

Thanks for your comment ♥